Adobe Acrobat X Pro 10.0.0 حرفه ای ترین ابزار ساخت کتابهای الکترونیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دوربین مداربسته دوربین مداربسته coinpayu دوربین مداربسته
register-link
1

 

بهترین گزینه خرید :»
60000 تومان تومان


Adobe Acrobat X Pro 10.0.0 حرفه ای ترین ابزار ساخت کتابهای الکترونیک

Adobe-Acrobat-X-Pro

PDF یک فرمت اعجاب انگیز است که امکان ساخت کتاب های الکترنیکی بسیار زیبا را در اختیار شما قرار می دهد . کتاب های الکترونیکی به شما کمک می کنند تا صدها و هزاران کتاب را بی آنکه به کتابخانه و فضاهای گسترده نیازی باشد بر روی حافظه های کامپیوتری نظیر فلش مموری ، هارد درایو ، دیسک های نوری و یا حتی بر روی تلفن همراهتان ذخیره سازید و بتوانید در هر مکانی که اراده می کنید از آنها استفاده کنید .

Adobe Acrobat نام قدرتمندترین نرم افزاری است که در زمینه ی ساخت کتاب های الکترونیکی PDF وجود دارد و با توجه به قدمت چندین و چند ساله ای که در سابقه ی خود دارد توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب نموده است . با داشتن این برنامه می توانید صفحات و فایلهای الکترونیک و حتی وب سایت ها ، نفشه های مهندسی ، ایمیل و بسیاری از فایلهای مولتی مدیا را آزادانه به کتاب های خود بیافزایید . این برنامه که توسط کمپانی قدرتمند ادوبی طراحی و منتشر می شود از امکانات بسیار زیادی برخوردار بوده و رویای رسیدن به جایگاه نخست را که هم اکنون در انحصار خود دارد از خواب گونه های مشابه پرانده است . تمپلیت های گوناگونی که در Adobe Acrobat قرار داده شده است به شما اجازه می دهد تا به ساده ترین روش ممکن کتاب هایی را که مد نظر دارید بسازید و آن را انتشار دهید .



hajm حجم : ۴۶۲٫۳۱ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود پارت اول | پارت دوم | پارت سوم

crack آموزش کرک کردن Adobe Acrobat X Pro 10.0.0

icon برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,


دوربین مداربسته

:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سینا اختری شیشوان
ت : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');